Kontrakt

Veckan som gått har varit väldigt lugn. Har försökt att sova ganska mycket, även om jag tycker att jag har misslyckats lite. Har tagit igen det lite i helgen iallafall. Helgen har också varit väldigt lugn. Var till Hanna på jobbet, både i fredags och igårkväll. Jag, hon och Jeannie har kollat på film och bara ätit onyttigt. Efter Åre (och såklart i Åre) har jag varit ganska onyttig. Med andra ord så har jag inte tittat på min tatuering. Men nu börjar åter igen ett nytt liv. Skrev kontrakt med brorsan idag, så fram till 23 juni så får jag inte äta godis, chips, pizza, strips, ostkrokar, dricka dricka, käka hamburgare, fikabröd mm. 500 kr i böter blir det om jag skulle bryta det!

I veckan kommer det bli mycket jobb. Skulle behöva komma igång med träningen, men det får bli prio två den här veckan. Det är allt som händer den här veckan. Helgen blir troligtvis lugn, om Helena kan så hade jag tänkt ha Melodifestivalkväll med henne på lördag. Men vi får se hur det blir!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0