Åre dag 1

Har precis kommit fram till Åre. Stugan är nog den finaste jag nånsin sett! Skulle gärna bo i den resten av livet. Tyvärr kom vi inte upp för backen (upp till stugan) med bilarna, så de står nere vid vägen. Så vi bar upp allt. Eller jag gick bara en gång, för mina nya skor är så jäkla hala! Kan ju säga att det var tur att jag inte tog med mina nya andra skor, de har 11 cm klack... Men det är så fina!

Här i Åre finns inga regler, och allt som händer här stannar här. Därför har jag redan druckit en öl. Det är tydligen helt ok efter Åre-reglerna (reglerna som inte finns).

De andra åkte från Skåne vid 20 igårkväll och hämtade mig vid 3.30. Jag kunde inte sova heller, var för exalterad. Sov nog en timme, men inte mer. Är så jäkla trött, så jag ska strax gå och lägga mig och sova i några timmar. Vi hörs!

(Jag ber er ha överseende med stavning och felskrivningar, eftersom jag är så trött. Detta gäller hela resan.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0