Åre!

Nu är det extremt nära till Åre! Hade tänkt gå och lägga mig kl 20, men det gick inte så bra. Efter det siktade jag mot kl 22, men som det ser ut just nu så är det också kört. Har inte ens börjat packa och det är 30 min kvar tills dess... Ska klä på mig (har precis duschat) och gå ut och hämta väskan, så tar det förhoppningsvis inte så lång tid att packa sen. Pratade nyss med Andreas och de hade åkt vid 19.30, så om jag räknar rätt så borde de vara här runt 4. Jag kommer att dö när jag ska gå upp! Misstänker att jag borde vara uppe tills de kommer, men det kommer jag inte att orka!

Sov gott! Nästa gång vi hörs är jag i ÅÅÅÅÅÅÅRRRRREEEE!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ha det så kul och ta det lugnt i backen! ;)

2011-01-30 @ 06:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0