Lat

Har precis kommit hem från gymmet, duktiga jag! Tyvärr så måste jag städa, något jag borde gjort igår eller helst för en vecka sen. Men är man lat så blir det såhär. Skulle egentligen har varit på gymmet igår och i torsdags också, men kom på väldigt bra undanflykter ("det är skönare att ligga i soffan och kolla på tv").

Ikväll ska Lina och Alex komma och spela Bingolotto. Det har blivit mycket Bingolotto på slutet... Men efter idag så dröjer det nog ett litet tag.

Veckan som gått har varit otroligt skön! Jobbade måndag, tisdag, onsdag och till 12 på fredagen. Önskade att alla veckor kunde vara såna. Det jag får se fram emot nu är Åreresan som drar igång 30 januari! Jag längtar snart ihjäl mig! Andreas och hans kompisar ska hämta upp mig vid 4-5-tiden på morgonen! Vi får väl se hur det går... Sa att dom kunde stanna på kiss- och matpaus här, men Andreas föreslog en groggpaus istället. Har aldrig druckit en grogg direkt när jag vaknat, men någon gång ska väl vara den första, hehe.

Nä, om jag skulle sätta igång och städa. Blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0