Nytt år!

Ja, då var det januari 2011. Det blir spännande att se vad det här året har att ge, jag tror dock att det här kommer att vara mitt år. Helena tror att jag kommer att hitta kärleken (se hela listan på minbloggpa.blogg.se), det låter ju spännande! 

Juldagen var rolig! Vi hade en förfest hos mig och gick ut vid 21.30. Det var inte så mycket folk där när vi kom, vilket var planen. Dom spelade bra musik och det var kul att Helena var back in business! Vi åkte dock hem ganska tidigt, det blev så eftersom vi gick ut så tidigt.

I mellandagarna har jag jobbat, umgåtts lite med Therese, Cole, Anna och Tomas. Vi fem spelade poker här ikväll, riktigt roligt! Det var länge sen jag spelade poker, men det gick bra. Vann två av tre gånger!

Igår var jag uppe hos Larssons på nyårfest! Blev bjuden på mat först, det var älgkött (jag kan inte den sanna kock-termen för det jag åt), sallad, bulgur, bröd, Hasselbackspotatis (jag vet inte om den termen är rätt heller) och bea-sås. Supergott var det iallafall! Sen hade Cole och Therese fixat ett nytt Jeopardy. Förra året vann mitt lag, då var jag och Johan i samma lag och vi regerade. I år ville vi också vara i samma lag, så vi mutade domaren! Hur som helst, så vann vi i år igen, men jag tror nog att det berodde mest på våra andra två teammedlemmar.

Jag har haft en bra jul och ett bra nyår helt enkelt! Hoppas ni också haft det, god fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0