Ont, det gör ont

Ikväll har jag varit på bio. Jag gick på "The Tourist". Hade det inte varit Angelina Jolie och Johnny Depp, så hade den inte varit sevärd, men det var den såklart nu. Föreslår dock att ni inte går på den på bio, det är den inte värd, men ni kan absolut kolla på den när den kommer ut på dvd (alternativt ladda ner - men det stödjer jag inte eftersom det är olagligt, hehe).

Natten som var, var hemskt otrevlig. Jag måste ha sträckt en muskel i ryggen eller fått en spricka på ett revben. Jag gör ju illa mig hela tiden, inte tänker jag på det speciellt mycket... Har haft ont till och från de senaste veckorna, men det känns i princip bara när jag ska sova på mage. Inatt skulle jag vända mig och då högg det till som fan i ryggen! Sen plågades jag av en ännu värre smärta resten av natten. Det måste försvinna fort! Jag vill ju träna lite till innan jag ska till Åre, och sen vill jag definitivt inte ha ont när jag är i Åre! Å andra sidan blir väl allt bättre med lite whiskey?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0