Redo att bli förvånad?

Jag har svinont på höger sida av ryggen. Funderar på om jag stretchar för dåligt efter jag tränat, men jag hade samma problem för några veckor sedan och då hade jag inte kommit igång med träningen... När jag hostar känns det som att hela ryggen ska gå av. Jag hoppas det går över.

I veckan måste jag gå på bio. Fick en biobiljett av Magnus och Carro igår (när jag var dit och blev bjuden på mat), men den går ut på torsdag. Det fanns en film som jag skulle vilja se, Änglagård 3, men den började om 20 min och jag ska till päronen och äta då. Men på tisdag gick The Tourist, så jag får väl gå på den. Alternativt någon opera på onsdag...

I fredags tog jag bort min facebook. Jag förstår om ni blir förvånade. Jag tänker inte berätta varför just nu, men jag kommer säkert tillbaka om några månader. Dessutom tror jag att det är bra, jag är ju lite beroende. Helt plötsligt har jag också massor av tid över. Hade ju tänkt börja gå ut på promenader när jag inte har något annat att göra, men nu regnar det (verkligen tragiskt...). Gymmet kan jag inte gå på idag, tänkte låta ryggen vila lite. Jag har ju varit lite stressad den senaste månaden också, det kanske är därför jag har problem med ryggen. Min kropp reagerar verkligen inte bra på stress! Min blåsa på ögat, som uppkommer ibland när jag är stressad (den brukar bara komma på morgonen, men försvinner efter 10-11 på förmiddagen) har funnits konstant på ögat de senaste två veckorna, den försvann faktiskt i fredags! Jippi för det!

Annars ser jag fram emot Åre. Idag är det 14 dagar kvar tills jag åker. Jag behöver verkligen komma bort från stan ett litet tag och inte tänka på något annat än att ha roligt. Är det någon som har ett boktips att dela med sig? Boken måste vara bra från början, annars avslutar jag den på en gång. Ge mig alla tips ni har!

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Nu när du tagit bort fb så får du allt uppdatera lite oftare här om dina eskaspader ;P

2011-01-16 @ 23:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0