Snark

Jag är så trött, så jag ska gå och lägga mig alldeles strax. Jag vet att klockan är 21.15 men jag har, som sagt, inte sovit så bra tidigare i veckan. Under natten som var sov jag ganska bra, men jag var ändå inte utvilad när jag vaknade. Ryggen är inte 100 %, men den är bättre än den var tidigare i veckan. Jag tror kiropraktorn kallade det muskellåsning. Innan jag var till honom hade jag jävligt ont på insidan av skinnet (det kändes inte om jag tryckte på stället, bara när jag hade armen/kroppen i vissa positioner), nu har jag fortfarande lite ont på insidan, men det gör skitont på utsidan. Eftersom han tröck så mycket (jag tror jag hade en muskelknut också) så har jag nu fått ett blåmärke och är uppsvullen. Det är alltså inte skönt att ligga och sova. Men det tänker jag göra iallafall. Sov gott!

9 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0