"Träning"

Trots min lilla muskellåsning (som fortfarande är kvar, men som känns mindre än innan "behandlingen") har jag varit på gymmet både igår och idag. Ville inte göra någon styrketräning eftersom jag inte ville att det skulle bli värre. Så istället har jag bara gått på löpbandet, men i några hemska uppförsbackar (som Therese visade mig hur man skulle fixa på bandet). För att inte bli uttråkad så läste jag samtidigt, hehe. Hur som helst så brände jag 200 kalorier igår och ytterligare 200 kalorier idag! Det är bra för att vara mig, för när jag tränar i vanliga fall så bränner jag strax under 100 på uppvärmningen (när jag springer/går).

Dock känns låsningen som att den blir bättre när jag tränar, så jag får väl fortsätta göra det! Annars händer det inte så mycket, det har varit en extremt lugn helg. Önskade att jag var i Skåne igår dock. Andreas och de andra hade förfest inför Åre! Jag längtar!

Nä nu ska jag gå och ta ur färgen ur håret. Ajöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0