Min nya tatuering

I fredags tatuerade jag mig igen! Älskar den! Har skrivit "This is it" på handleden och den har inget med Michael Jackson att göra. Eftersom jag har börjat hur många gånger som helst med träning och gå ner i vikt, men det alltid slutar med att jag käkar godis och sånt, så måste jag ju göra nåt. Nu kommer jag inte kunna äta något utan att tänka på var jag gör innan. När jag var klar med den åkte jag till min förra chef och kollade På spåret. Han ställde fram chips. Tog jag något? Nej! Inte ett enda. Min tanke var att jag inte kunde bryta mot det jag just tatuerat, när det bara gått typ 30 minuter! Annars hade jag lätt tagit ett. Eller två...

Igår tränade jag och städade. På kvällen var Lina och Alex här och spelade Bingo. Vann 100 kr! 

Funderar nästan på om jag ska gå upp tidigt imorrn och träna. Vi får se hur det blir, men jag hoppas att jag slipper spy den här gången.

Ska se om jag får in (en dålig) bild av tatueringen! Jag älskar den!


Kommentarer
Postat av: Helena

Vem är din förra chef? Anders?

2011-01-10 @ 21:28:42
Postat av: Therese

om du skulle lessna nagon dag sa skulle den ju enkelt kunna andras till Therese ;)

2011-01-19 @ 05:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0