Tragiskt inlägg

Här kommer ett blogginlägg från en trött Jenny. Har jobbat 8-19 två dagar i rad. Ställde klockan på 5.15 imorse också för jag tänkte gå till gymmet, men jag har kommit in i en period där jag sover dåligt igen, så det tog tid innan jag somnade igår. Därför skippade jag gymmet. Har aldrig haft svårt att sova förut, det började för typ en månad sen. Tycker att det är skitjobbigt och jag vet exakt vad det beror på. Efter Åre så blir det nya tag, då ska den här depp-perioden vara över.

Just nu sitter jag hos Magnus och Carro och genomför lite småa olagligheter. Har haft en lång dag, dessutom blev jag lite smått förbannad tidigare. Malin sa till och med att det syndes att jag var förbannad. Det är ju inte så ofta som jag blir förbannad heller, så det är väl inte så konstigt att det märks. Hon och Hanna kände på min muskelknut idag också. Hannas kommentar var "den är ju stor som en pingisboll!" Riktigt så stor är den inte, men nog känns den alltid. Nu ska jag stänga ner och åka hem. Sorry för det tråkiga inlägget. Som sagt, efter Åre, då jäklar! 4 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ät Mango! Det är bra mot depression, plus att det är gott och nyttingt! :)

2011-01-27 @ 04:14:29
Postat av: Helena

Jag tänkte på dig idag, hur mår du? Känns det bättre idag?

2011-01-27 @ 10:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0