10 dagar kvar!

Här är det ganska bra. Lite småstressad, men det är väl som det ska vara. Fatta att min brorsa gifter sig om drygt en vecka! Helt sjukt! Just nu sitter jag och finular på en lek som ska göras på bröllopet.

Löpningen går relativt bra. Hade ett uppehåll mellan tisdagen och lördagen, så på lördagen cyklade jag ut till mamma och pappa och sprang en km där. En km känns skitlite när man pratar om det, men när man är ute och springer känns det som flera mil. Pappa cyklade breve mig och när jag hade sprungit hälften sa han "Jenny, du får ju gå om det blir för jobbigt". Jag andas ganska häftigt när jag springer, så han blev lite orolig. I söndags cyklade jag också till dem och senare spelade jag brännboll med Helena, Per, Pettson, Helena och Anna G (+ två supportrar på bänken). Sedan dess har jag inte tränat något, kör på en Nutrilettkur innan bröllopet. Tänkte att jag gör det så att jag kan sitta i klänningen. Den sitter nämligen jävligt tight! Men å andra sidan så håller den verkligen allt på plats. Dessutom så kommer det inte att bli så mycket sittande för min del.

Nu ska jag skriva ner lite till så ska jag gå och lägga mig sen. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0