Löpning

Det här med löpningen går ju riktigt bra! Jag var ute och sprang (för första gången) i lördags, sen var jag ute igår och idag var jag på gymmet och sprang också! Jag vet att det här inte låter mycket för mer tränade personer, men idag sprang jag en kilometer utan att stanna. Sprang bara 7,5 km/h så det gick ju inte snabbt, men jag sprang 8 minuter i sträck och det är jag jävligt nöjd över! Har typ sprungit högst 3 min i sträck förut, om man bortser från igår. Så just nu känns det ganska bra! Hoppas att det håller i sig bara, men jag har ju ett mål och det är 6,5 km om två månader, så det är bara att träna på! Duktiga jag!

Kommentarer
Postat av: Therese

Japp! Duktiga du! :)

2011-06-09 @ 02:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0