Strömmingsloppet

Helgen har varit helt fantastisk! Har tagit det hur lugnt som helst - det var välbehövligt! I fredags grillade jag, Anna G, Anna B, Andreas och Tomas hos Helena och Per. I svaghetens stund, slog jag vad med Andreas att jag ska springa Strömmingsloppet. Så ni har jag två månader på mig att lära mig springa, gärna 6,5 km... Var ute och sprang i lördags, inte långt men så långt jag orkade . Eller jag hade nog kanske kunnat köra på lite till, men jag fick två vattenblåsor på fötterna och de gjorde svinont! Ska ut idag också, men jag ska plåstra om fötterna så att jag slipper de där blåsorna (och att de gamla inte gör ont när jag springer).

Nu ska jag ut på Stålnäs och sola lite, innan det blir dags för en till löptur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0