5 dagar kvar

Nu börjar det närma sig! Är lite nervös men misstänker att det kommer att bli värre på fredagen. Vågar inte ens tänka på hur Magnus och Carro känner! Idag har jag dock inte gjort så mycket gällande bröllopet. Har häftat ihop snapsvise-häftet. Annars har jag bara varit på gymmet. Har inte varit där på 9 dagar (drack Nutrilett förra veckan och då tränar jag inte). Ändå gick det skitbra med löpningen! Andningen går skitbra numera, jag skulle kunna hålla på hur länge som helst! Problemet är (fortfarande) att jag är för tung och min kropp blir trött! Men idag sprang jag 10 minuter i streck - bättre än förra gången, och 1,26 km. Inte så långt, men jag blir ju bättre. När jag kom hem tonade jag håret.

Imorrn ska jag baka dumlekakor, har aldrig gjort de förut, men hur svårt kan det vara? Sen ska jag tvätta, städa, handla lite grejer som jag borde handlat idag. Men men, jag hinner imorrn också.

På onsdag ska jag och Anna G ner till Stockholm och kolla på Foo Fighters. Är inte deras trognaste fan, men jag gillar dem, iallafall vissa av låtarna. Kommer att poppa järnet imorrn när jag bakar så att jag lär mig deras senaste skiva. Nu ska jag fortsätta kolla på "Luftslottet som sprängdes".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0