Irriterande

Jag sökte ju några jobb förra helgen och har väntat på svar. Fick ett svar tidigare i veckan via mail, "vi har gått vidare med andra sökanden" - som vanligt. Idag ringde dock telefonen och det stod "dolt nummer". Tror ni jag kunde svara eller? NEJ! Jag satt redan i telefon på jobbet och hade ingen möjlighet att kunna svara. Den som ringde, ringde inte igen heller, så jag är lite frustrerad och nyfiken! Det är ju säkert nån säljare eller nåt som ringde, men tänk OM det var från någon jag sökt jobb hos! Kommer att sätta mig ner i helgen också och söka några andra jobb. De jobb jag har sökt är ju i Helsingborg, men jag hittade även ett jobb här hemma som jag ska söka. Vi får se hur det går!

Dagen har inte varit så farlig gällande hungern. Ok, jag har varit hungrig men det har varit mycket värre! Längtar efter popcorn. Det tänker jag fortsätta äta, men jag kanske ska äta lite mindre... Men nu är det 3 hela dagar kvar med bara Nutrilett, sen får jag äta! MAT!

Jag hoppas att den som ringde idag, ringer imorrn igen. Och jag hoppas att det var från Skåne som samtalet kom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0