Äntligen mat!

Jag funderar på om jag börjar få feber. Min kinder håller på att brinna upp men resten av jag fryser. Funderar på om kroppen fick en chock idag när jag började äta igen. Men maten - den var underbar! Till frukost så drack jag en shake och två ostskivor, varav den ena hade leverpastej bredd på sig. Supergott (men onyttigt)! Till mellanmål åt jag två kiwis och lite honungsmelon, till lunch åt jag en laxbit med sallad och tzatziki. Den där tzatzikin var hur god som helst! Tror att det är den bästa jag någonsin gjort. Till mellanmål åt jag två ägg. Efter det har jag ätit en babybell (eller vad fan dom nu heter, ni vet dom där ostbitarna) och en Nutrilett-bar. Älskar ju ost och det är det jag har längtat efter, så jag köpte dom för att jag ska kunna ta en när jag är sugen och inte äta upp en hel ost. 

Så dagen har varit underbar! Imorrn tänkte jag ta en walk on the wild side! Tänkte slå på stort och gå till jobbet! Helt sjukt bra av mig om jag gör det! Nu tror jag det inte förrän jag faktiskt är på väg, men det lutar mot det, förutsatt att jag inte har feber imorrn. 

Sen har jag, Helena och Anna G bestämt att vi ska ta en tur ner till Broddan och gå på Ullared! Så 29 april (eller 30:e) så drar vi ner till henne! Kommer att bli en superbra helg, men man kommer ju att vara ganska fattig därefter! 

Nu ska jag söka ett jobb.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0