Längtar

Jag längtar till på onsdag, då åker jag till Skåne! Idag fick jag förresten reda på att jag fick den semester jag hade sökt! Så nu har jag vecka 25, 30, 31 och 32. Hade det varit en annan sommar hade jag inte tagit vecka 25 (det är midsommarveckan), men det händer ju något speciellt då, så jag behöver den tiden till att planera (får inte skriva vad som händer då, så ni som vet behöver kanske inte kommentera det). Det är lite grejer som händer framöver, lite för mycket egentligen, men det kommer säkert att bli bra. På onsdag åker jag ju till Skåne. Ska bli skitkul att träffa Andreas, jag längtar efter honom. På lördagen ska vi ha en reunion för oss som var till Åre (plus några som inte kunde följa med i år, men som var med förra året). 

Om en månad åker jag, Helena och Anna G ner till Anna B och hälsar på henne! Sen ska vi titta in på Ullared. Det ska bli spännande! Helgen efter det ska jag tydligen på kryssning (det blev inbokat idag), med facket. I april och maj kommer jag även att åka på en facklig grundkurs också på 2*2 dagar. Den kommer troligen att bli i Gävle, men jag tänker utnyttja tillfället och sova på hotell. Sista helgen i maj är också upplanerad, sen helgen 10 juni så är det återträff för den klassen som jag gick med i Leksand.

På måndag fyller Alex 1 år! Det är helt sjukt att det har gått ett helt år sen han föddes! Men på måndag ska jag på kalas iallafall. Sen på tisdag så är det årsmöte för min brf. På onsdagen åker jag direkt efter jobbet. Längtar!


Kommentarer
Postat av: Therese

later som om du har mycket roligt att se fram emot. maste dock papeka att du glomde en viktig sak. 23 -26 maj far du traffa oss! :)

2011-04-01 @ 02:26:37
Postat av: Helena

Titta in på Ullared... jomenvisst =)

2011-04-01 @ 12:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0