Balklänning

Idag är det en helt fantastisk dag! Jag fick på mig min balklänning! Det trodde jag aldrig, med tanke på att jag har gått upp ca 25 kg sen dess. Jag började ju med Nutrilett i måndags igen (självklart har jag blivit förkyld, det var ju samma sak förra gången), och sen dess har jag gått ner 4,6 kg. Det är ju asbra, så den här gången ska jag hålla det här! Idag och igår har jag dock varit oerhört sugen på att äta, men efter att ha provat klänningen så kan jag nog käka Nutrilett ett tag till!

På tisdag ska jag åka på kryssning med facket, tåget går 6.25. Känns inte som en semester, men det är väl inte meningen heller... Om jag ska vara helt ärlig, så tror jag att jag kommer att dö av tristess. Dessutom missar jag ju semifinalen av ESC! Jag kommer inte att kunna se om Eric Saade går vidare eller inte! Helena, du kan väl skicka ett sms på kvällen eller på morgonen dagen efter, är du snäll?

I helgen har jag suttit ute och solat mesta delen av tiden. Tycker inte att jag blir nå brun dock. När man var yngre blev man ju brun efter en sekund i solen! Jag får fortsätta glassa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0