Long time no see

Nu var det ett tag sen jag skrev, så det är dags att uppdatera lite. Först så ska jag berätta en sak som jag inte skrivit rakt ut på bloggen, men som de flesta av er redan vet. Min brorsa ska gifta sig på midsommardagen! Ska bli jätteskoj! Jag ska vara toast madame på bröllopet. Spännande! Är det någon som har förslag på lekar/underhållning på bröllopet, så är det bara att säga till!

Igår hade vi möhippa och svensexa för Carro och Magnus. Vi parkerade vid kiosken och gick en stig upp till Carro så att hon inte skulle se oss, och när vi kom upp, så var det ingen som öppnade! Vi stod där helt förvirrade i fyra minuter, innan jag ringde Carro som sa att hon var ute på promenad. Men, hon kom hem strax därefter, hon packade lite saker och bytte om till en tvivelaktig sjuksköterskedräkt. Sen åkte vi på poledance, Carro var en naturbegåvning!

Efter det åkte vi in till stan och Carro fick göra några uppdrag. Sen åkte vi och käkade på Albertina. Därefter åkte jag hem för att duscha och byta om innan vi fortsatte festen hos Carros kompis, Sara. Där körde vi lite lekar, käkade och drack innan vi gick ut på krogen.

Hade en riktigt bra dag och är jäkligt stolt över Carro för att hon gjorde allt som vi sa till henne att göra.

Förra helgen var jag på kryssning med några från jobbet. Hade skitroligt! Såg Linda Bengtzing. Ni som känner mig, vet ju att jag älskar henne! Kändiskåt skulle jag dock inte säga att jag är, så när jag såg henne dagen efter när vi käkade på en av restaurangerna (hon satt vid bordet breve), så tycker jag att jag höll mig ganska bra i skinnet! Ok, jag kollade väl kanske lite mer än någon annan, men jag tycker ändå att jag gjorde det snyggt.

Det har säkert hänt andra saker som jag borde berätta om också, men jag kommer inte på något mer nu. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0