Ullared

Tänkte bara lite snabbt berätta om vilken underbar helg jag hade! Jag, Helena och Anna G åkte ner till Anna B i Kungsbacka för att hälsa på. Vi kom ner sent på fredagen, sov lite och åkte till Ullared på förmiddagen. Ullared är rena paradiset, det finns ALLT! Hade jag haft mer pengar att spendera, så hade jag kunnat köpt hur mycket som helst! Med min budget blev det 2200 kr som spenderades. Köpte ett spel, kläder, ett par skor, en cd-spelare och en massa andra smågrejer som man kan tänkas behöva.

På kvällen gick vi ut och åt jättegod mat på en restaurang i Kungsbacka. Camilla tittade också förbi då. Sen spelade vi lite spel innan vi gick och la oss. Vågar säga att alla var helt utmattade efter dagen. På söndagen åkte vi i hyfsad tid och kom hem vid 18-tiden. Det var en superhelg, tack för allt Anna, Anna och Helena! Tyckte att det gick jäkligt bra att åka också, även fast det tog några timmar.

Den här veckan, har än så långt varit ganska lugn. Har en upp-period och mår ganska bra. Tycker att det går ganska bra på jobbet nu också. Om en vecka har jag varit två år där. Jag kommer väl att stanna kvar för evigt. Jag kommer nog snart att tillhöra inventarierna.

Nä, nu måste jag gå och lägga mig. Jag orkade inte duscha nu på kvällen, så jag får göra det imorrnbitti istället. Latmask.

Just ja! När jag skrev "latmask" kom jag på att jag måste berätta om att jag har börjat med Nutrilett igen. Har skött mig otroligt dåligt de senaste veckorna gällande godis och sån't. Jag bestämde sist när jag slutade med Nutrilett, att skötte jag mig inte skulle jag få tre straffveckor. Nåväl, det blir 2,5 veckas straff iallafall, för sen ska jag på kryssning. Men jag ska klara mig utan godis och chips och sån't efter det (gäller även på kryssningen)! Klarar jag inte det, så blir det nya straffveckor. Så det så.

Innan jag stänger ner, så ska ni få ett tips på en låt: Avenged Sevenhold - Welcome to the family. Egentligen vet jag inte vem av er som skulle gilla låten. Men men... Jag gillar den iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0